13 Ekim 2014 Pazartesi

KİTAPÇA YAŞAMAK BİR YAŞINDA...



          Merhaba Sevgili Kitapça Yaşayanlar...
 
  Sizlerle buluşalı bugün bir yıl olmuş. Hep öyle denir ya; ne çabuk geçmiş zaman!

Okuduklarımı hem kitap sevenlerle paylaşmak, hem de unutmamak adına arşivlemek için kurduğum bloğum tahminimden çok daha geniş kesime ulaştı, mutluyum.

  Beni Türkiye dışında ABD,Almanya; Rusya, Fransa, Ukrayna, Azerbaycan, Sırbistan, İngiltere, Endonezya ve adlarını sayamadığım diğer ülkelerden takip eden, elektronik postalarıyla beni yüreklendiren tüm okurlara,  çok teşekkür ederim.

  Güzel şeyleri paylaşarak çoğaltmak güzel bir duygu.
Okuyup paylaştığım kitapları araştırıp oluşturduğum farklı  listelerden seçiyor, klasikleri, Dünya ve Türk Edebiyatını, ödüllü kitapları, yeni yazarları da okuyup tanıtmaya çalışıyorum.

  Bu yıl da çokça okuyup sizlerle paylaşmayı umuyorum.
                                                                                  Hoşçakalın...
                                                                                                   Okşan AYBAŞ 


 
 
 

7 yorum:

  1. Koskoca 1 yıl, bir sürü güzel paylaşım, ne kadar güzel değil mi?
    Birileri sizin yerinize okuyor, emek veriyor ve paylaşıyor, ne okuyacağım diye sıkıntıya girmeye gerek kalmadan.
    Emeğine, yüreğine sağlık...
    Nice yıllara Okşan Hanım.
    Sevgiler, selamlar
    Yasemin Yolyapan yazdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifle okuduklarımı yine keyifle paylaşıyorum, desteğiniz ve takibiniz için çok teşekkür ediyorum. Sevgiler...

      Sil
  2. Sevgili arkadaşım paylasimlarini keyifle okuyor ve tavsiye ediyorum.Basarilarinin devamini diliyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bizlere verdiğin tüm güzellikler ve pozitif yaşam enerjisi için teşekkürler okşan hanım. tüm yüreğimle sizlerin de sağlıklı ve en mutlu bir yaşam geçirmenizi yüreğimle istiyorum. hayırlı olan her şeyin sizinle olması dileğiyle. lütfen paylaşımlarınıza fazla ara vermemeniz isteğiyle. sağlıklı ve tüm pozitiflikleri sürekli yaşamanızı hak ettiğinize inanıyorum. hoşça kalın.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim, hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  5. Özellikle girip baktığım, gezindiğim, yazdıklarını okuduğum nadir bloglardansınız. Nice yıllara !

    YanıtlaSil