29 Aralık 2013 Pazar

Okşan AYBAŞ - YENİ YIL MEKTUBU




Sevgili  Kitapça Yaşayanlar,


Yaklaşık iki buçuk aydır birlikteyiz. Daha önceleri okuduklarımı facebook ta arkadaşlarımla  paylaşıyordum.

 Oğlumun ve kızımın önerileriyle, biraz daha fazla emek verip, zaman ayırarak  daha çok kitapsevere blog yoluyla ulaşmaya karar verdiğimde bu kadar keyif alacağımı tahmin etmemiştim doğrusu. Blog kullanımı ülkemizde henüz yeterince yaygın değilse de; bu dünyada ''Kitapça Yaşamak'' da yerini aldı.

 Hem okumayı, hem de paylaşmayı seven biri olarak bu kadar kısa süre içinde Türkiye dışında A.B.D,  Almanya, Ukrayna, Rusya, Sırbistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Fransa, İngiltere, İsviçre, Yunanistan gibi ülkelerde de takipçilerimin olmasından dolayı çok mutluyum.
 Bloğumu takip eden, tanıtımı için katkıda bulunan herkese çok teşekkür ediyorum, iyi ki varsınız...

 2014 te de daha fazla kitap okuyup paylaşmayı, daha çok okura ulaşabilmeyi umuyorum.

Yaşadığımız her günün anlamına varacağımız, sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir yıl diliyorum.

Hoşçakalın...


Okşan AYBAŞ



10 yorum:

  1. "Kitapça Yaşamak" bugün ne paylaşmış acaba? demek ve paylaşımı okumak artık hobim oldu.
    Değerli paylaşımlarınız için teşekkürler...
    Nice yıllar sağlıklı, mutlu, OKUYARAK ve güzel yaşayarak geçsin.
    "Kitapça Yaşamak"ta nice yıllara, daha çok okuru bilgilendirerek ulaşsın.
    Sevgiler... Nurdane KARA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim Nurdane Hanım, sevgiler...


      Sil
  2. Emeğine, bellegine, paylasimina, katkilarına, yuregine sağlık. ...Tüm okuyucularina iyi yillar. ..Asu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Asu'cum, her zaman yanımda olduğun için...

      Sil
  3. biliyorum, iyi bir blog.
    kızınız ve oğlunuza ayrıca teşekkürler,
    böyle güzel bir blog açma fikrini size vermesi ve
    sizi yüreklendirdiği için.
    umarım bu farklı,
    birbirinden ilginç,
    gerçekten insanlara oldukça faydalı
    bu kitaplardan önümüzdeki yıllarda da
    yeterince faydalanabiliriz.
    sağlıklı ve mutlu yıllar dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende okuma ve paylaşma isteğimin devam etmesini ve 2014 te de birlikte olabilmeyi diliyorum :)
      Yorumunuz için teşekkürler, nice sağlıklı ve güzel yıllara...

      Sil
  4. Daha önce farketmemişim sizin blogunuz olduğunu Okşan Hanım...
    İyi ki okuyor ve paylaşıyorsunuz.
    Başarılar ve yeni yılda mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Macit Bey, yorumlarınızla birlikte yeni yılda görüşmek dileğiyle :)

      Sil
  5. Kitapça Yaşamak, blog ilk günden itibaren çok sevildi, çevremizde amaçsız ve hangi kitabı okuyacağını bilemeyen insanlar var, işte bu arada bilinçli ve doğru tercihleri olan Okşan AYBAŞ devreye giriyor, kılavuz doğru olunca, ne okuyacağınıza da paylaşımlarınızı takip ederek ulaşılabiliyor, iyi okuyucularımız geldiğinde tavsiye istiyorlar ve ben kitapcayasamak.blogspot.com adresine giriyorum tavsiye kitapları kütüphanemizden veriyorum. İnanın çok memnun oluyorlar. Paylaşımlarınıza, emeklerinize, gözlerinize sağlık. 2014 yılı tüm okuyucularınız ve size; sağlık, mutluluk, huzur, ve başarı getirmesini diliyorum.
    Yasemin YOLYAPAN yazdı....

    YanıtlaSil
  6. Kütüphaneniz okurlarına bloğum aracılığıyla katkıda bulunabiliyorsam, ne mutlu bana!
    Yorumunuz için çok teşekkür ediyorum, nice mutlu yıllara, sevgiler...

    YanıtlaSil