7 Kasım 2013 Perşembe

Rhonda BYRNE - The Secret







2007 yılında okuduğum, o yıllarda ve hala daha güncelliğini koruyan bir kitap The Secret.

 Birlikte Sır'rı hatırlayalım, belki yaşamına sırrı tekrar sokmak isteyenler, hatta sırrı uygulayıp isteklerine ulaşanlar deneyimlerini bizlerle paylaşmak isteyebilirler, kim bilir?

Ben yine de The Secret' la asıl Rhonda Byrne'ın amacına ulaştığını düşünüyorum.

Efendim, yazarımızın yaşamında her şey kötü giderken, bir gün kızının hediye ettiği yüz yıllık bir kitapla (ki bu kitap hakkında bir açıklama yok)  tarih boyunca ''Sır'' diye bir şey olduğunu, sırrı uygulayanların yüzyıllardır isteklerini elde eden başarılı kişiler olduğunu tespit etmesiyle başlıyor sır araştırması.

Yazarımız adeta iz sürerek sırrı uygulayanlara ulaşmış, onların deneyimlerini paylaşmış kitabında. Örnekler cazip, okuyup da uygulamayan olmaz bence.

Diğer adı da '' Çekim Yasası''. Yani zihninizden geçenleri, istediklerinizi, yaydığınız  frekansla sahip olduğunuz düşüncenin benzerini  kendinize çekiyorsunuz.

 Deneyimlemek için kitabı okuyup motive olmak şart!

Sır'rı çözmek isteyenler okumuştur ama diğerleri için  kitaptan alıntılar paylaşayım en iyisi...
İyi Okumalar.


******


Kitaptan Alıntılar:


Düşünceler manyetiktir ve frekansları vardır. Siz düşünürken düşünceleriniz Evren'e yayılır ve manyetik güçleriyle aynı frekanstaki bütün benzerlikleri mıknatıs gibi çekerler. Gönderilen her şey kaynağına geri döner.
Ve ''Siz'' o kaynaksınız. (s.10 )

İnsanların istediklerini elde edememelerinin tek sebebi, olmasını istedikleri şeyler yerine, olmasını istemedikleri şeyler üzerine düşünüyor olmalarıdır. (s.12 )


Şimdiki gerçekliğiniz ya da şu an yaşamakta olduğunuz hayat daha önce düşünmüş olduklarınızın sonucu olarak var. Siz duygu ve düşüncelerinizi değiştirmeye başladığınız takdirde, yaşadığınız hayatta tamamen değişecek. (s.71 )


Şükretmenin en önemli yararlarından biri de, istediğinize ekstra güçle ulaşmanızı sağlamak için Yaratım Süreci'yle birleştirilebilmesidir. Bob Proctor'da, yaratım Süreci'nin ilk adımı olan ''İsteme'' bölümünde, isteklerinizi yazarken; her cümleye ''Şu an.....sahip olduğum için çok mutlu ve minnettarım.'' ( boşluğu kendiniz dolduracaksınız) diye başlamanızı önermişti. (s.80 )

'' Hayal etmek her şey demektir. hayatın size getireceklerinin bir ön gösterimidir.'' A. Einstein (1879-1955)
Bir düş panosu sayesinde, hayal gücünüzü serbest bırakabilir, sahip olmak istediğiniz her şeyin, yaşamak istediğiniz hayat tarzının resimlerini panonuza yapıştırabilirsiniz. Düş Panonuzu,  John Assaraf'ın yaptığı gibi,  ona her gün bakabilmek için görünür bir yere astığınızdan emin olun. Oradakilere şu an sahip olduğunuzu hissedin. Onları aldıktan sonra ise bunun için şükrederek eski resimleri kaldırıp yerine yenilerini asabilirsiniz. (s.91 )





4 yorum:

  1. merhaba okşan hanım. bu paylaştığınız kitabı kızım yıllar önce bana zorla ve baskı yaparak aldırmıştı. kızım iyi bir okurdur. ama kitabı aldıktan sonra, bir miktar okuduktan sonra saçma diyerek okumaktan vazgeçti. oku diye baskı yapmama rağmen yok tahmin ettiğim gibi değilmiş diyerek okumadı.
    benim kitaplarla aram iyi olmamasına rağmen para verip aldığım için ben okuyayım dedim. ve büyük bir zevkle ve heyecanla okudum. üstelik çok da beğendim. verilen mesajlar gerçekleşmese bile oldukça olumlu ve pozitifti. belki maddi olarak büyük değişimler olmaz ama yinede insanın içine pozitif bakış açıları ve güzellikler getirdiği kanısındayım.
    bence sıkılmadan keyifle okunabilecek kitaplardan biri olduğunu düşünüyorum.
    paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar...
      Bence de pozitif duygu ve düşünceleri hayata geçirebilmemiz için motive edici bir kitap.
      Ancak ben de pek çok kişi gibi insanların maddi beklentilere yoğunlaşmak yerine yaşamlarındaki ufak (sanılan) ama önemli güzellikleri görmelerinin, aslında ne kadar zengin olduklarının farkına varmalarının doğruluğuna inananlardanım.
      Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Sevgi KORUCU merhaba Okşan hanım. Öncelikle böylesine güzel bloğu bizlere sunduğunuz için kendi adıma çok teşekkur ederim.Kısa zamanda okumayı düsündüğüm kıtaplardan bıtanesı THE SECRET.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim yorumunuz için...

    YanıtlaSil