28 Ekim 2013 Pazartesi

 ''Kitapça Yaşamak'' henüz bir ayını bile doldurmadı ancak bu kadar kısa sürede bile kitapseverlerin her geçen gün artan ilgisinden dolayı çok mutluyum.

Türkiye dışında, Amerika ve Ukrayna'dan da her gün bloğumu takip eden dostlar var.
Ukraynalı bir yazardan paylaşım yapmak üzere Ankara'da bir arkadaşım aracılığıyla çok aramamıza rağmen, Ukraynalı herhangi bir yazarın kitabına maalesef ulaşamadım, baskılarının uzun yıllar önce tükendiğini öğrendim.
Tüm kitapseverlere teşekkür ediyorum...Hoşçakalın
.   
Okşan Aybaş

5 yorum:

  1. Ben Yasemin Yolyapan,
    Okşan Hanım sizi takip etmeye devam ediyorum, idolümsünüz, o kadar çok emek veriyorsunuz ki; kitap mı? siz siniz?, yoksa siz mi? kitapsınız? bilemiyorum.

    Başarılarınızın devamını diliyorum

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Yasemin Hanım.
    ''Kitapça Yaşamayı seviyorum'' ve kitapseverlerle de bu duyguyu paylaşmak istiyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler,başarılar....gurur duyuyorum....Asu

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Asu'cum, kitapseverler arkadaşlarımın desteğinden dolayı çok mutluyum.

    YanıtlaSil
  5. kısa, öz ve sıkmadan verilen güçlü mesajlar. çok iyi ve tabiiki teşekkürler..

    YanıtlaSil